Lokaliseringstjeneren nede?
| 4 januar, 2009 - 14:06
Tenkte jeg skulle starte nyåret med litt oversetting, men når jeg går til http://lokalisering.drupalnorge.no/ får jeg
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
- Logg på eller opprett en konto for å skrive kommentarer
- lest 592 ganger
Delicious
Digg
StumbleUpon
Reddit
Facebook

Sv: Lokaliseringstjeneren nede?
Vi flyttet drupalnorge.no og lokalisering.drupalnorge.no til en ny tjener i romjula. Jeg synes at det er ganske rart at DNS er ikke fullt utbredt ennå. Hjem hos meg er det gamle ip-adressen som fortsatt lastes ned og derfor kunne jeg ikke gjøre de siste biter for å gjøre lokaliseringstjener online ennå. Håper at alt blir i orden i løpet av uka.
De 2 nettsteder ble satt opp separat på den nye tjeneren... det vil si at drupalnorge.no og lokalisering.drupalnorge.no har sine egne kontrollpaneler. Det blir bra for oss slik at maintenere til disse nettsteder får full tilgang til MySql, cPanel og filmapper. Så hvis dere maintainere vil ha adminpassord til tjeneren, send meg en e-post.
Hvis noen andre vil bli maintainer til drupalnorge.no og/eller lokalisering.drupalnorge.no, bare si fra. The more the merrier :-)