Til sengs med Drupal

En kontroversiell overskrift, ikke sant? Sannsynligvis er det ikke sunt lenger, men jeg kan ærlig si at jeg puster Drupal. For øyeblikket, jobber jeg frilans som Drupalkonsulent og nettstedsutvikler, og jeg tilbringer mesteparten av fritiden min her på Drupal Norge, d.org, groups og Drupals IRC-kanaler som #drupal, #drupal-support, # drupal-docs, og selvfølgelig vår egen kanal #drupal-norge. Til sengs med Drupal .... hmmm... hvor mange ganger har jeg tatt med meg bærbar PCen til sengs? Med ett av mine øyne lukket, svarer jeg likevel på supportspørsmål på IRC eller bla gjennom http://drupal.org/project/modules for å se på hva som er nytt eller hva har endret seg.

Det er verdt alle innsats. I de siste årene, har jeg lært mye. Broene med andre Drupalers, ikke bare i Norge men over hele verden, har blitt bygget. Fødesmerter på Drupal Norge var skikkelig vonde og tiden da vannet gikk var ganske lange. I januar 2008 har vi blitt godkjent som den norske supportsiden for Drupal. Forrige måned, har vi fått tillatelse til å markedsføre Drupal Norge som det offisielle norske nettstedet for Drupal. Alle disse selvfølgelig ville ikke vært mulig uten hjelp og støtte fra det norske Drupalfelleskapet. Nå kan vi konsentrere oss på Drupalutvikling og markedsføring i Norge, og gjør det samfunnet vi har bygd opp å vokse større og større.

Drupal er et registrert varemerke for Dries Buytaert