Mangler felt for oversettelser i ordlista
| 2 september, 2008 - 16:35
Jeg tenkte jeg skulle redigere et par av ordene i ordlista, men når jeg velger «rediger» får jeg bare mulighet til å redigere forklaringa, ikke oversettelsene. Se f.eks. her: Jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med feltene som inneholder «emne» og «overskrift». Jeg antar det har skjedd noe under konverteringa av CCK til 6.x?
- Logg på eller opprett en konto for å skrive kommentarer
- lest 914 ganger
Delicious
Digg
StumbleUpon
Reddit
Facebook

CCK-felter
Fra Drupal 6.x, har fått hvert felt egen tillatelse. Jeg skal fikse dette med en gang slik at du får tillatelse til å redigere hele ordlista :-)
sjekk hvis alt ar bra
Avkrysset "Rediger oversettelse-felt" nå. Kan du sjekke hvis alt er bra nå?
Nå går det bra, ja!
Jovisst, nå går det bra. Takk!
Men jeg ser at jeg har kommet i skade for å lage en oppføring for mye :-/ og jeg har ikke slettetilgang. Kan du slette denne: .../innlegg/ordliste/engelsk-norsk/innlegg-886 siden vi allerede har denne: http://drupalnorge.no/innlegg/ordliste/engelsk-norsk/innlegg-175 ?
...og så må jeg få somla meg til å oppdatere Hexcon-nettsidene til 6.x -- den funksjonen med egne tillatelser for enkeltfelt har jeg bruk for!
Oppslagsord ble slettet.
Oppslagsord ble slettet. Redigert ditt kommentar (tatt bord lenken til oppslagsordet) slik at vi ikke får 404 fra søkemotorer.