Mangler felt for oversettelser i ordlista

Jeg tenkte jeg skulle redigere et par av ordene i ordlista, men når jeg velger «rediger» får jeg bare mulighet til å redigere forklaringa, ikke oversettelsene. Se f.eks. her: Jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med feltene som inneholder «emne» og «overskrift». Jeg antar det har skjedd noe under konverteringa av CCK til 6.x?

CCK-felter

JohnNocs bilde
2 september, 2008 - 17:02
JohnNoc

Fra Drupal 6.x, har fått hvert felt egen tillatelse. Jeg skal fikse dette med en gang slik at du får tillatelse til å redigere hele ordlista :-)

sjekk hvis alt ar bra

JohnNocs bilde
2 september, 2008 - 17:17
JohnNoc

Avkrysset "Rediger oversettelse-felt" nå. Kan du sjekke hvis alt er bra nå?

Nå går det bra, ja!

zirvaps bilde
2 september, 2008 - 17:35
zirvap

Jovisst, nå går det bra. Takk!

Men jeg ser at jeg har kommet i skade for å lage en oppføring for mye :-/ og jeg har ikke slettetilgang. Kan du slette denne: .../innlegg/ordliste/engelsk-norsk/innlegg-886 siden vi allerede har denne: http://drupalnorge.no/innlegg/ordliste/engelsk-norsk/innlegg-175 ?

...og så må jeg få somla meg til å oppdatere Hexcon-nettsidene til 6.x -- den funksjonen med egne tillatelser for enkeltfelt har jeg bruk for!

Oppslagsord ble slettet.

JohnNocs bilde
2 september, 2008 - 18:12
JohnNoc

Oppslagsord ble slettet. Redigert ditt kommentar (tatt bord lenken til oppslagsordet) slik at vi ikke får 404 fra søkemotorer.

Drupal er et registrert varemerke for Dries Buytaert