Bugrapport
En liten feil på siden (lokaliseringstjener). Logget meg inn som steinmb@drupal.org og fikk denne i toppen.
• warning: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array in /home/lokalisering/modules/user/user.module on line 378.
• warning: array_fill() [function.array-fill]: Number of elements must be positive in /home/lokalisering/modules/user/user.module on line 379.
• warning: implode() [function.implode]: Bad arguments. in /home/lokalisering/modules/user/user.module on line 379.
• user warning: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1 query: SELECT DISTINCT(p.perm) FROM role r INNER JOIN permission p ON p.rid = r.rid WHERE r.rid IN () in /home/lokalisering/includes/database.mysql.inc on line 172.
- Logg på eller opprett en konto for å skrive kommentarer
- lest 618 ganger
Delicious
Digg
StumbleUpon
Reddit
Facebook

Sv. Bugrapport
Takk Stein!
Jeg fikk denne meldingen også da jeg logget meg inn for første gang på http://lokalisering.drupalnorge.no ved bruk av Drupal-modulen.
Feilen er rapportert til drupal.org siden D5.6. Jeg trodde at denne feilen er fikset i D5.7 men noen har skrevet en kommentar på saksporingssiden der at feilen er der fremdeles . For tiden er det bare å vente for noen å komme med en patch til drupal-modulen. Personlig synes jeg at drupal-modulen er på vei ut. Jeg har lest et sted at det blir ikke noe drupal-modul fra drupal 7.x, tror jeg.
Kanskje vi kan bare bruke OpenID på lokaliseringstjeneren og deaktiver drupal-modulen?
Drupal-modulen forsvinner
Du har rett den ser ut som den bare kommer første gangen du logger inn, hmmmm.
Du har rett den modulen forsvinner, den eneste grunnen til at den ble med i D6 var legacy grunner, den har en stor sikkerhetsbrist (by degin) som gjør at vi bare bør droppe den. Kan ikke tenke meg den er med i D7 nei.
OpenID høres helt fint ut for meg.
--
Stein Magne
En ting til
Åja en ting til, hvorfor kommer ikke linken til kommentaren eller tråden i forumet med på e-post varslet som går ut?
--
Stein Magne