Drupal Norge

Det offisielle norske nettstedet for Drupal

Partner med php, mysql og Drupalerfaring?

Hei!

Jeg skriver dette på vegne av Dennis som eier Spillblogg.no. Domenet er registrert på meg da han ikke kan registrere no-domener. Jeg har ikke noe med dette prosjektet utover at jeg kan bidra med noe designforlag, innspill på funksjonalitet og i dette tilfellet være kontaktformidler.

Grovt sett er Spillblogg.no tenkt som en side hvor spillentusiaster kan opprette egen blogg og skrive og poste bilder av spillerfaringer. Og hvis mulig et ratingsystem hvor medlemmene gir spillene poengsum basert på spillbarhet, grafikk, lyd, osv... I tillegg skal det være et forum (IPB) der hvor man kan diskutere spill og konsoller. Med tiden kan nok siden videreutvikles med flere tjenester og communityfunksjoner.

Han har kjøpt:
- Domene
- Webhotell hos domeneshop
- IPB-lisens
- Design for både portal og forum

...og utover det så har han en del idèer som vi ikke går innpå her, stor spillinteresse, og noe designerfaring. Det han trenger er noen som kan realisere idèene.

Det du/dere får igjen for dette er en prosentvis eierandel i prosjektet. Blir dere to så er det 50/50 osv... Stor fordel om du har stor interesse for spill og konsoller, og det er et must at du ser muligheter i dette prosjektet, og er villig til å bruke tid på det. Kanskje kan det på sikt generere annonsinnteker osv. men det er ikke prioritet èn. Spillinteressen og lysten til å skape noe, som samtidig andre brukere kan ha glede av er hoveddrivkraften.

Hvis dette er av interesse så ta kontakt, så skal jeg formidle kontakt videre. Legg ved msn-adresse.

Evt. spm. kan stille her.

MVH PIP

Drupal er et registrert varemerke for Dries Buytaert