Node - hvor gjemmer den seg?

Jeg bruker vår Drupal website ved ansettelser, og de som søker jobb sender inn CV som lagres i: vgworlds.com/node/15/submission/36

Når har jeg lett for å finne ut hvor Drupal gjemmer dette, og brukt en time på å lete etter svaret online uten å bli noe klokere.

Noen her som har peiling?

Ole Martin
29 mai, 2012 - 13:08
Ole Martins bilde

Bruker du da en form eller er det et vanlig innlegg med vedlegg?

Besøk oss på Data og Internett
Webutvikler - Posjektledelse - Kurs
stenjo
29 mai, 2012 - 13:13
stenjos bilde

Dette ser ut som webforms, men laster de opp CV'er eller fyller de bare ut skjemaet?
Jeg har selvsagt ikke tilgang til lenken du la inn over, men selve skjemaet finner du vel et eller annet sted på admin/content/webform hvor du også vil finne en lenke til et redigeringsvindu for ditt spesielle webform. Om jeg skal kunne hjelpe deg mer enn dette, tror jeg at du må (midlertidig) gi meg tilgang, men du skal kunne finne mer informasjon om hvor evt vedlegg lagres på http://vgworlds.com/node/15/webform

/Sten
Utvikler Drupal moduler (Tripletex og FAQ Ask)
Scrum Coach (Bouvet Blogg)

Ole Martin
29 mai, 2012 - 13:25
Ole Martins bilde

Hvor vedleggene legges finner du ut ved å sjekke "/admin/config/media/file-system"

Ellers så har alle webforms flere faner der du finner, og an behandle, alle innsendte henvendelser. Hos meg er det "/admin/content/webform"

stenjo
29 mai, 2012 - 13:58
stenjos bilde

Selvsagt! Nå var jeg igjen på feil Drupal-versjon...

Døh...

/Sten
Utvikler Drupal moduler (Tripletex og FAQ Ask)
Scrum Coach (Bouvet Blogg)

jarlgeir
29 mai, 2012 - 17:26
jarlgeirs bilde

Folk bruker en webform, og de velger i tillegg å laste opp en CV, trykker submit på en knapp hos meg, og så skal alt være lagret.

Under /admin/content/webforms vises ingenting. Så det er jo mulig at Kanadieren som satte opp siten for meg ikke hadde helt peiling og ikke satte opp noe lagringsted, men det høres jo veldig rart ut......

Stenjo;
Mht hvor evt vedlegg lagres på http://vgworlds.com/node/15/webform
Ingen tegn til noe info der, ingen faner, men det er kanskje en feature som bare finnes i siste versjon?

Dersom det eneste som hjelper er midlertidig tilgang til en av dere eksperter, send med en mail (geir@norbionics.com), så kan vi se på det.

jarlgeir
30 mai, 2012 - 10:20
jarlgeirs bilde

Takk til ole Martin og Stenjo som hjelp med tips her. Nå har jeg fått tilgang som admin og det var visst ikke mere som skulle til for å finne webform med data.

Har nå lastet ned filen i tsv format, og får av Microsoft lov til å studere den i notepad og wordpad format.

Ole Martin
30 mai, 2012 - 18:04
Ole Martins bilde
Forumstatus: Åpen»Ferdig
Folksonomi: »+webform

Flott at det løste seg. Bare kom tilbake viss det er noe mere du vil spørre om.