Hvordan sletter jeg meg i fra dette forumet?

Jeg kan ikke finne en eneste lenke hvor jeg kan slette medlemskapet mitt her. Hvor er den?

Ole Martin
10 mai, 2012 - 11:09
Ole Martins bilde

Det er vel ikke mulig å gjøre selv, men jeg skal slette kontoen din.

Besøk oss på Data og Internett
Webutvikler - Posjektledelse - Kurs
Ole Martin
10 mai, 2012 - 11:11
Ole Martins bilde

Sorry, det ser ut til at jeg ikke har disse rettigheter lengre.

???

Ole Martin
10 mai, 2012 - 11:20
Ole Martins bilde

http://www.drupalnorge.no/bok/om-drupal/om-drupal-norge/adminliste

JohnNoc
10 mai, 2012 - 12:23
JohnNocs bilde

Som de fleste websider med forum og bruker-bidratte innhold, sletter vi dessverre ikke brukerkontoene. Det er på grunn av tidligere innhold og kommentarene skrevet av andre. For« å slette» din brukerkonto kan du slette dine personlige info i profilen din og vi kan deaktivere profilen hvis du vil.

Hvis sletting er på grunn av e-postvarsler du får, du kan deaktivere alle dine abonnementer ved å gå til din profil og klikk på «Abonemmenter»-fanen.

Vi gjør det enkelt for deg å lykkes på nett

zirvap
11 mai, 2012 - 06:05
zirvaps bilde

Du kan endre brukernavnet ditt selv, til et eller annet anonymt (f.eks. "-----" eller noe i den dur).

Du bør antagelig også gå sjekke om du har oppgitt navn og e-post-adresse noe sted i forumet - kikk gjennom http://www.drupalnorge.no/bruker/BRUKERNAVN/sporing

Men som JohnNoc sier: Vi vil gjerne beholde innleggene og kommentarene, siden de kan være til nytte for andre.

Ole Martin
11 mai, 2012 - 08:55
Ole Martins bilde

Jeg forstår ikke hvorfor en administrator ikke kan gjøre dette for ham. Er det ikke et snev av service for våre brukere her?

Akkurat nå gremmes jeg ....

zirvap
11 mai, 2012 - 18:54
zirvaps bilde

Oi, det var rart: Jeg har administrator-rolle her, men det hadde ikke du, Ole Martin! Det må jo være en feil -- siden årsmøtet har valgt deg til nettsideansvarlig (eller hva nå tittelen ble) må jo du være blant de som skal ha høyest nivå av tilgang her.

Jeg har gitt deg administrator-rolle nå, så nå kan du skjemme bort brukerne våre så mye du vil :-)

Ole Martin
11 mai, 2012 - 21:22
Ole Martins bilde

Takker, god medlemsbehandling og ditto service er mitt "kjennemerke" :-)
Så får vi håpe at Vår Herre ikke sletter meg igjen :-(

Ole Martin
12 mai, 2012 - 00:52
Ole Martins bilde
Forumstatus: Åpen»Ferdig

Da er det ordnet.

zirvap
12 mai, 2012 - 11:05
zirvaps bilde

Ole Martin: Du bør vel også stikke innom innlegget jeg lenka til et par kommentarer over, og fjerne navn og e-post-adresse der (for nå kan han jo ikke gjøre det selv lenger :-)

hansfn
9 januar, 2013 - 01:17
hansfns bilde

Bare til info: Vi kan trygt slette medlemmer som ønsker det siden alt innhold blir overført til brukeren Anonym.

Eksempel: Jeg har nå nettopp slettet brukeren som startet denne tråden...