drupal.no
Da er drupal.no på plass!! Nå er det siste hånd på verket.
Da er det bare å registrere seg, alle kontoer må godkjennes, og det samme må "Leverandørlista" dere fyller ut.
Har du registrert din virksomhet?
Da er drupal.no på plass!! Nå er det siste hånd på verket.
Da er det bare å registrere seg, alle kontoer må godkjennes, og det samme må "Leverandørlista" dere fyller ut.
Har du registrert din virksomhet?
Drupal er et registrert varemerke eid av Dries Buytaert. | Om nettstedet
Dette er bra - og blir raskt mye bedre når det fylles opp med stoff!
En stor takk til gjengen fra Front som har lagt ned mye tid i det, samt til Ninjakode, Ole Martin og Per Oja som også har vært med på jobben, særlig i innspurten.
Jeg regner med at det kommer en mer offisiell kunngjøring om noen dager, tenker det beste er at webredaktøren legger det som forsidesak samtidig som vi sender ut noe til mailinglista?
Daglig leder Terio AS / Cleanpixel.no
Visuell webutvikling - drift fotostudio Oslo
Blir klart for å legge inn leverandører i dag, skal bare tilrettelegge det, men først kaffe og frokost.
All infoen fra oss, spørsmål fra dere kan postes i denne tråden
Besøk oss på Data og Internett
Webutvikler - Posjektledelse - Kurs
Jeg tok sjansen på å legge til Ninjakode som leverandør.
Ser det var noe problemer med å laste opp bilder, så er kanskje derfor Ramsalt ikke har logo? Det er fikset nå.
Ellers, hva er prosedyren for å legge til norske sider? Sender man forslagene til Ole Martin? Har et par nye forslag.
Utvikler-ninja, Ninjakode - http://ninjakode.no
Og forøvrig: Godt jobbet av folkene i Front, siden ble utrolig fin!
Utvikler-ninja, Ninjakode - http://ninjakode.no
En meget god idé, så tar jeg en runde med Hans Christian og Geir, siden vi har samarbeidet (godt) på denne siden.
Ser bra ut! Et par forslag:
Zirvap ->
Skal følges opp.
Skal følges opp.
Må vel lages nytt?
Konklusjon:
Skal følges opp.
Dette ser veldig lovende ut, men på min mobil ser det sånn ut:

Virker ikke som om mobile formater håndteres så bra riktig enda. Hva er gjort for å få dette responsivt?
/Sten
Utvikler Drupal moduler (Tripletex og FAQ Ask)
Scrum Coach (Bouvet Blogg)
Nå vet jeg ikke hvordan det er themet, men om det feks er responsive theme til Jeff Burns så kan det være det bare mangler rett settinger for viewport.
Skal vel også være en mulighet for feil for andre typer theme, uten at jeg er noen ekspert på responsivt design enda :)
Daglig leder Terio AS / Cleanpixel.no
Visuell webutvikling - drift fotostudio Oslo
Sidene kommer sent, men meeeget godt.
Flott, rent design, informativt innhold. Godt jobbet!
Forslag til både Norge og internasjonalt for å vise utbredelse.
Slideshow for hver av markedsegmentene: aviser/massemedia, nettbutikker, off.etater, organisasjoner/foreninger, standard nettsider.
Skibstedgruppens: Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fedrelandsvennen presenterte seg på DrupalCamp om overgang til Drupal.
Nå er sidene ute, og så er det å fintilpasse dem slik at vi får presentert Drupal som Drupal fortjener. samtidig skal vi presentere bedrifter som aktivt bruker det, og sider som er laget med Drupal.
Her må vi passe på at ikke vi faller i fellen og overskygger Drupals plass. Drupal skal tross alt være i fokus. Hvordan vi løser selve presentasjonen av bedrifter og sider for vi prøve oss frem på. Flere gode forslag er kommet, så får vi diskutere og se på de forskjellige løsninger.
Også et "Vilkår" for å være med bør vi også reinskrive, noe som jeg tenkte å begynne på i en egen tråd. Så vent med å kommentere akkurat dette punktet til jeg får lagt ut et forslag ut fra diskusjoner som ligger litt her og der.
Da er det bare for meg å si "Nyt det" !!
Bør ikke http://beta.drupal.no/ videresende til http://drupal.no/ ?
Mulig jeg fortsatt har tilgang til å ordne det selv, men det er vel ryddigst at noen andre gjør det.
Sender en e-post til Ninjakode slik at de retter det opp.
Ninjakode har ikke (på det nåværende tidsrom) adgang til DNS, så jeg har videresendt denne til Hans Christian, men har du tilgang "hansfn" så bare gjør det nå.
Jeg hadde fortsatt tilgang til beta.drupal.no (som ligger på samme server som drupalnorge.no) og har lagt inn videresendingen.
På vegne av Front: Takk! :)
Hyggelig at folk liker det.
Thor Andre Gretland | Front Kommunikasjon
www.front.no
19 registrerte på siden hittil. Og da tar vi med de som "jobber" der også. Noen som kan tenke seg grunnen til at så få ser verdien av å presentere seg der?
Hei. Skulle gjerne registrert meg, men eg bur i California, USA og då føler eg ikkje at det er heilt rett av meg å registrere meg som leverandør. Sjølv om eg har firma i Noreg og har planar om å arbeide litt meir i Noreg når eg kan.
Trur nok at det blir fleire etter kvart som fleire blir meir kjent med Drupal.
Finn Roald
Alden Integration
http://www.alden.no
Det er vel bare det som trengs, så bare registrer deg du :-)