Fikk denne meldingen The translation file drupal-7.2.nb.po contains a syntax error on line 3863.
Hva kan jeg gjør med denne. driver å setter opp dette for første gang. det er muligens at jeg kommer til gå over på mine tre hjemmeside. det er bare den ene som jeg skal teste ut nå å få bygget opp. mens de to andre må jeg mestsansynlig bytte til et domene hosting stede.
håper på litt bistand ved denne feilen "The translation file drupal-7.2.nb.po contains a syntax error on line 3863."

Første gang jeg kikker på .po-filer, men så vidt jeg kan se ligger linje 3863 midt i en seksjon kun med verdier. I php er linjenummeret ofte ikke nøyaktig det samme som der feilen faktisk ligger, men her ser ting greit ut både et stykke over og under...
Det første jeg ville gjort, er å laste ned på nytt - filer kan bli korrupte under nedlasting.
Er dette en nyinstallasjon? Du kan eventuelt installere på nytt, der du laster ned mappen for nb-no istedet for .po-filen, og sørger for at alt ligger klart før installasjon.
Ellers er det andre her som jobber mer aktivt med oversettelse, som sikkert kan hjelpe!
Dette er linjene før og etter:
msgid "Cron run completed."
msgstr "Cron-kj√∏ring fullf√∏rt."
msgid "HTTP request status"
msgstr "Status for HTTP-foresp√∏rsler"
msgid "Fails"
msgstr "Feiler"
msgid "Visitors"
msgstr "Bes√∏kende"
msgid "The maximum length of the field in characters."
msgstr "Maksimum lengde på feltet i bokstaver."
msgid "Machine-readable name"