Angående norgeskatalogen
Jeg upubliserte en Drupalside hvor mange mente upassende. Jeg kopierer kommentaren fra erik_r her.
Første tanke er at slikt må vurderast grundig. Skal den eller den slettast...?
Kortversjon: Eg meiner den her sida kan fjernast, men la brukaren argumentere for at den skal få stå.
Lang versjon:
Beklager om det er eg som ikkje er oppdatert, men tek med heile mi tolkning her.
Ein slik diskusjon må vel også basere seg på eit felles grunnlag om målet med norgeskatalogen.
Dette kan vere:
1. Vise fram norske drupalsider relevante for å lage si eiga drupalside (Markedsføre teknologien under sida (og litt innhold))
2. Vise fram norske drupalsider som gjer noko nytt (Som over + Markedsføre leverandør som står bak)
3. Vise fram norske drupalsider (Markedsføre innholdet i sida på generelt grunnlag)Skal norgeskatalogen begrense seg til 1 vert den fort liten. Det er vel ikkje så veldig mange som går inn under denne, sjølv med vid tolkning. Med denne tolkninga skal nok minegensjef.com ut (på ganske objektivt grunnlag).
Skal norgeskatalogen gjelde 2 vil det nok vere rom for ein del innhold. Eg tenker at denne tolkninga gir rom for å fjerne sider som har lite nytt og ikkje viser spesiell bruk av drupal. Min personlige tanke er at dette er nettopp situasjonen, og at denne sida brukar drupal veldig grunnleggande. I tillegg har den tvilsomt innhold.
Er målet at norgeskatalogen skal vere 3, er eg nok litt kritisk til å begynne å fjerne sider. På det grunnlaget bør nok alt lovlig innhold få litt plass.Så eg meiner denne sida ikkje har drupal innhold eller viser den minste grad av innovativ bruk av drupal, og i tillegg har innhold av tvilsom natur, og derfor kan fjernast. Men då må ein passe på å fortsette med dette, og gjerne vise tydelige retningslinjer.
- Logg på eller opprett en konto for å skrive kommentarer
- lest 390 ganger
Delicious
Digg
StumbleUpon
Reddit
Facebook

Retningslinjer?
Enig med Erik_R i at vi bør ha retningslinjer -- trenger ikke være noe voldsomt, men en setning eller to øverst på http://drupalnorge.no/innlegg/opprett/katalogoppforing .
Jeg er sjøl i tvil om jeg foretrekker 2 eller 3 i lista over. Jeg synes det er greit å vise bredden i Drupal-bruken i Norge, og ligger sånn sett mest på 3. Men jeg var/er helt enig i å upublisere sida det gjaldt, så det er mulig jeg er inkonsekvent her. (For de som lurer på hva slags side det var, så var den en med reklame for pyramidespill.)
Sv: Angående norgeskatalogen
Berre som ein sluttkommentar for diskusjonen rundt CarbonCopyPro, så har no Aftenposten begynt å skrive om dette også.